نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی

ساخت وبلاگ

براساس جدیدترین اخبار جواد عزتی و پریناز ایزدیار به جمع بازیگران فیلم مغز استخوان اضافه شده اند. ر ادامه خبر با ما باشید.

مدتی پیش اعلام شد که حمیدرضا قربانی قرار است فیلمی با نام «مغز استخوان» را بسازد. فیلمنامه این فیلم توسط علی زرنگار و تهیه کنندگی آن نیز توسط حسین پورمحمدی صورت گرفته است. حال در تازه ترین اخبار اعلام شده که پریناز ایزدیار و جواد عزتی به عنوان اولین بازیگران به این فیلم اضافه شده اند. پریناز ایزدیار، بازیگر فیلم سینمایی «مغز استخوان» بازی حرفه‌ای در سینما را از سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی «اینجا بدون من» آغاز کرد. وی تاکنون در فیلم‌هایی مانند «ورود آقایان ممنوع»، «سرخپوست»، «متری شیش و نیم» و سریال «شهرزاد» بازی کرده است.

جواد عزتی، دیگر بازیگر فیلم «مغز استخوان» بازی در سینما را با فیلم «طلا و مس» آغاز کرد. وی در فیلم‌هایی مانند «همه‌چی آرومه»، «کلاشینکف»، «شیار ۱۴۳»، «در مدت معلوم»، «پارادایس»، «اکسیدان»، «آینه بغل» و «ماجرای نیمروز» حضور داشته است. نام وی در فهرست بازیگران فیلم‌های «آتابای» و «خورشید» نیز آمده است. شما برای دانلود فیلم های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی فیلم سینمایی بروید. 

 
نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی...
ما را در سایت نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی دنبال می کنید

برچسب : نقد و بررسی,اخبار سینما, نویسنده : behnamtorbati naghdfarsi بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 16:54

به تازگی شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل اول سریال Watchmen (واچمن) منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری هیجان انگیز هستیم. برای دیدن تریلر جدید در ادامه با ما همراه باشید.

در نمکایشگاه کامیکان شهر سن دیگو که مدتی پیش برگزار شد، ما شاهد انتشار تریلر فصل اول سریال Watchmen (واچمن) بودیم. حال به تازگی شبکه HBO تریلر جدیدی از این سریال منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویری جدید هستیم و اطلاعات بیشتری در رابطه با داستان سریال به ما داده می شود. در طول سریال مشخص می‌شود که پلیس برای مقابله با گروهی نقابدار و خطرناک که به سرعت در حال گسترش و قدرت گرفتن هستند، اقدامی مشابه انجام داده و نیروهای پلیس نیز برای حفظ هویت خود، با ماسک به انجام وظیفه می‌پردازند تا با این گروه نیز مبارزه کنند. شما در ادامه می توانید تریلر را تماشا کنید:

 

 
 
 

 

فصل اول سریال واچمن در 10 اپیزود ساخته شده است و داستانش طبق کامیک واچمن اثر آلن مور پیش می رود. دیمون لیندلوف، نویسنده و سازنده‌ سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، جین اسمارت، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس، اندرو هاوارد، یحیی عبدالمتین دوم، تام میسون، فرانسیس فیشر، جیکوب مینگ-ترنت، سارا ویکرز، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند. طبق اطلاعاتی که مدتی پیش منتشر شد، فصل اول سریال Watchmen قرار است در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ مهر ۱۳۹۸) پخش خود را در شبکه اچ بی او آغاز کند.

نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی...
ما را در سایت نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی دنبال می کنید

برچسب : نقد و بررسی,اخبار سینما, نویسنده : behnamtorbati naghdfarsi بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 16:51

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم «انگل» گفته که علاقه ای به ساختن فیلم برای سینمای هالیوود ندارد. در ادامه این خبر با ما باشید. 

در جدیدترین اخبار بونگ جون-هو (Bong Joon-ho) کارگردان فیلم Parasite (انگل) گفته که علاقه ای به ساختن فیلم برای سینمای هالیوود ندارد. این کارگردان کره ای برای فیلم انگل امسال جایزه نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرد و در مراسم اسکار 2020 نیز یکی از شانس های برنده شدن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است. به زودی قرار است فیلم انگل در آمریکا اکران شود و حال بونگ جون-هو با این فیلم در جشنواره تورنتو حضور دارد. او در گفت و گویی که به تازگی داشته گفته که دوست دارد مانند کوئنتین تارانتینو فیلمنامه‌های خودش را کارگردانی کند. او در این مصاحبه توضیح داده:

بعد از فیلم «میزبان» در سال 2006 پیشنهادهای زیادی از هالیوود به من رسید. کلی فیلم علمی‌-تخیلی، ترسناک و اکشن. من با خودم می‌گفتم: «وای، فیلمنامه هالیوودی!» و هیچکدام را قبول نکردم. مدیر برنامه‌های من آدم خوبی بود و می‌دانست مثل کوئنتین تارانتینو دوست دارم فیلمنامه‌های خودم را کارگردانی کنم.

کارگردان کره‌ای در ادامه به شوخی می‌گوید:

گاهی ناامید می‌شوم که چیزی برایم نمی‌فرستد. حالا برایم فیلمنامه نمی‌فرستد چون می‌داند خودم فیلمنامه کارهایم را می‌نویسم.

البته جون-هو دو بار تجربه ساخت فیلم انگلیسی زبان دارد؛ «برف‌شکن» و «اوکجا» که اولی بر اساس یک داستان مصور فرانسوی ساخته شد و دومی محصول شبکه نتفلیکس بود. اما او تاکید می‌کند میلی به حضور در فرانشیزهای آغاز شده و ساخت فیلمنامه‌های آماده ندارد.

نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی...
ما را در سایت نقد و بررسی فیلم ها و سریال های سینمایی دنبال می کنید

برچسب : نقد و بررسی,اخبار سینما, نویسنده : behnamtorbati naghdfarsi بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 24 شهريور 1398 ساعت: 16:49